BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Seminarų aprašymai

Būti centruotiems

Šiame užsiėmime tyrinėsime proto ir kūno pojūčius bei būsenas, kurios naudingos kontaktinės improvizacijos praktikoje.
Būsena: ką reiškia būti fiziškai, emociškai ir energetiškai ,,susicentravusiam” (susitelkusiam)? Mokysimės paprastais ir lengvais pratimais su partneriu, kad atrastume savo pačių ir pasidalintos gravitacijos centrą bei stuburo linijos centrą.
Ką reiškia būti centruotam pačiam, savo judesyje, su savo partneriais ir susitelkus dabartiniu momentu? Atsakydami į šį klausimą pereisime į šokio praktiką, gyvenimą, tyrinėjimą ir džiausmingą improvizavimą.

Šios pamokos tikslas - buvimo psichiškai, emociškai ir energetiškai gerai centruotam patyrimas.

Seminaro laikas: 21 d. 18:30-20:30

Petri Taipale dirba aktoriumi ir moko kontaktinės improvizacijos. Pragyvenimui užsidirba statybose.
KI praktikuoja nuo 2000 metų, jau šešerius metus moko KI ir paskutiniuosius tris metus užsiėmimus veda kartą per savaitę. Ir vis dėlto jis dar nežino, kas iš tikrųjų yra KI. Tai skatina judėti į priekį.

Nekontaktinis kontaktas

Nekontaktinis kontaktas (pagal mane) – tai kontaktas su pačiu Savimi, pažįstant savo fizinio kūno ribas, nematomas subtiliąsias Ribas, kuriomis mes susitinkame su Kitais, per kurias mes jaučiamės atskiri ir tuo pačiu bendrystėje – su aplinka, gamta, žmonėmis, daiktais.., visu supančiu pasauliu.
Pažindami save – praplėsdami ar susiaurindami savo ribas, atsiverdami arba užsiverdami, priimdami arba atmesdami…mes taip pat kontaktuojame – tik ne fiziniu kūnu - prisiliesdami, o subtiliuoju savo kūnu - labiau išjausdami ir tik patys įsiklausydami į savo kūno, emocinius ir dvasinius potyrius.
Kuo labiau pažįstame save, tuo lengviau, paprasčiau, giliau, įdomiau… galime būti kontakte su Kitu.
Taigi, šis šokio judesio procesas pajautimui – „Aš esu aš, o tu esi Tu“. Tam, kad eidami į kontaktą galėtume sukurti Kažką bendro – gražaus ir kūrybiško.
Tai lyg preliudija į Kontaktinę improvizaciją.
Seminaro metu mes šoksime vieni, išjausdami bendrą erdvę, kitus žmones, improvizuosime su daiktais, naudodamiesi šokio ir judesio terapijos metodu.

Workshopo laikas: 22 d. 10:30-13:00

Ramunė Truncė. Režisierė, geštalto terapijos konsultantė, šokio ir judesio terapijos trenerė, realybės šou psichologijos konsultantė.
1995 m. Klaipėdos universitete įgijo lietuvių kalbos, literatūros ir režisūros specialybę.
2005 m. baigė penkerių metų podiplominių studijų Geštalto metodų mokymo programą Kauno Geštalto Studijų centre, o 2007 m. - įgijo integruotos šokio ir judesio psichologijos studijų baigimo diplomą Maskvos integruotos psichologijos institute. Ramunė septynerius metus veda asmeninio augimo grupes (Geštalto darbo metodais).
Nuo 2006 m. veda šokių ir judesio terapijos užsiėmimus, seminarus. „Šiandieninė mano veikla - „Patyrimo Ratas“, kuris apima Patyrimo šokį, teatrą ir ratą – tai psichologija + šokis, teatras, meditacijos ir kt. kūrybinės savirealizacijos kryptys, kurios skatina mane ir kiekvieną gyventi kūrybiškai ir kurti savo gyvenimą.“

Drąsa ir iššūkis

Seminaro metu Ruben dalyvius supažindins su nedideliais akrobatiniais triukais. :)

Seminaro laikas: 22 d. 14:00-16:00

Ruben’as Roos baigė studijas Viljandi kultūros kolegijoje 2003 m. ir nuo 2002 m. dirba šokio mokytoju Tartu bei Tartu apylinkėse. Pagrindinis jo dėstomas dalykas – kūrybiškas šokis (Creative dance), taip pat improvizacinis šokis bei kontaktinė improvizacija. Jis organizuoja Jam’us bei šokio festivalį “Momentum” Alatskivyje.
Rubeno KI mokytoju buvo Raido Mägi, jo gidais - Sybrig Dokter, Joerg Hassmann ir kiti nuostabūs mokytojai iš ECITE (Europos KI mokytojų mainai/konferencija), 2005 m., Viljandyje.

KI per BMC (Body Mind Centering) prizmę

Suderinamumas kontakte per kvėpavimo, kaulų ir organų sąryšius.
Skirtingų kūno sistemų sąlyčio pasirinkimai kaip žaidimas kontaktiniame dialoge: odos prisilietimas, kaulo prisilietimas, raumens prisilietimas.
Kaulai, kvėpavimas ir organai palaiko organišką judėjimą ir partnerystę.
Kaulų kaip svertų panaudojimas: kaulų struktūra - tai kaulų palaikymas vedimui, svorio paėmimui.
Sąnarių jungtys kaip informacijos perdavėjai per partnerio kūną.

Seminaro laikas: 22 d. 18:00-20:00

Iwona Olszowkska. Eksperimentinio Šokio Studijos EST Krokuvoje (Lenkija) įkūrėja, meno direktorė ir choreografė. Taip pat šokėja, atlikėja, improvizatorė, šiuolaikinio šokio technikos, improvizacijos, kontaktinės improvizacijos ir kūno sąmoningumo naudojantis BMC mokytoja.
Ivona mokėsi šokio Alabamos, George’o Mason’o, Calgary’o universituose, šokio studijose Niujorke (Movement Research, Dance Space, Limon Studio), Duncan centre Prahoje. Dalyvavo įvairiuose modernios ir šiuolaikinės technikos seminaruose: improvizacijos, kontaktinės improvizacijos, Aleksanderio ir Feldenkraiso technikos, BMC, Laban, Bartinieff, skinner release, butoh. Šiuo metu ji studijuoja BMC somatinio ugdytojo programoje.
Ivona mokėsi kontaktinės improvizacijos pas Andrew Harwood, Peter Bingham, Ray Chung, Chris Aiken, Eckhard Muller, Joerg Hassman, Danny Lepkof, Milan Kozanek, Ka Rastler, Steve Bats, Tal Anvi, Jenny Hack, Pilobolus, Bill Young, Daniel Werner, Benno Vernon.
Ji bendradarbiavo su Amerikos mokytojais ir choreografais: L. Caldwell, K. Studd, M. Withers, M. Monteros, J. Alter, R. Jaroslow, L. Lerman, L. Neirinck, J. Lagee. Yra pristačiusi savo solo Lenkijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Švedijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Estijoje, Italijoje, Portugalijoje, Moldovoje ir Čekijoje.
Jos pastatymai buvo apdovanoti per šokių festivalius Lenkijoje. 1997 m. už pedagoginį darbą ji buvo apdovanota Meritos Cross. 1998 m. ji gavo ArtLink stipendiją, kuri buvo suteikta Soros fondo 6 savaičių rezidencijai Niujorke. 1999 m. gavo apdovanojimą už savo stiliaus ir scenos asmenybės vystymą, kurį suteikė Tarptautinis Šiuolaikinio Šokio Formų festivalis Kalisz’e

Kryptys. Visata. Sfera. Mažas kontakto taškas.

Dirbdami su kryptimis, kylančiomis iš mūsų kūno, bei jas atskirdami giliau suvoksime savo kūno vaizdą ir jo ribas bei galimybes. Svarbu suprasti, kas vyksta, kai mes judame, ir kuriomis kryptimis juda mūsų kūno dalys.
Naudodamasis keliais Fizinio Teatro (Physical Theatre) įrankiais noriu pasiekti, kad labiau pastebėtume savo pačių ir kitų fizines kryptis bei impulsus šokyje, kad jie taptų aiškesni.
Šio pratimo dėka dažnai pasijuntu lyg sfera, o keliavimas per erdvę sferiškoje būsenoje tampa kitoks, nei stovint.

Johan Nilsson. Stockholmas. Miškas.
Išsilavinęs sodininkas gyvenantis žeme, ugnimi, muzika ir judesiu.
KI šoka apie 4 metus. Praeityje domėjosi improvizacine ritmine muzika, šokiu su ugnimi, aplinkos filosofija.
Šoka ir moko KI Švedijoje. Rengia kas savaitinius KI Jam’us ir savaitgalio Žiemos Jam’us Järna’oje.

Rodyk draugams